3 Aralık 2012 Pazartesi

0
Kuzenimle ensest seks


Merhaba ben ankarada can 21 yaşındayım ve benim 18 yaşında bir kuzenim var herneyse bir gün işten gelirken onun ile bir likte arabada karşılaştık ve hemen söze daldıkAklıma hiç gelmezdi ensestilişki yaşayacağğım her neyse araba ağzına kadar doldu ve sikim kuzenimin götüne deymeye başladı onun aldığından çok korktum ve bana hafif yan dönerek sadece püff dedi arabadan inince eve doğru gitmeye başladık ve konuşmaya başladık onu muhabbete tuttumki arabayı unutsun beni eve alsın başardım da onlarada gittim bana gelmemi sordu olur dedim ve içeri girdik ben televizyonu açtım ve o üstünü değiştirmeye gitti onun hemen arkasından ben gittim daha yeni okul gömleğini çıkarıyordu ve çıkardı içinde sütyeni vardı ve bir anda içeri girdim ne oluyo dedi ve artık dayanamıyorum dedim ve onu yatağa attım bana abi yapma diyordu artık gözüm dönmüştü ve sütyenini çıkartıp sexy göğüslerini yalamaya başladım daha sonra eteği çıkarıp kilodunu yırrtım ve amını yaladım zevk almaya başlamıştı ve başkasına gideceğine sana gittsin dedi ve istedi bende amına öyle bir soktum ki kız ağlamya başladı ve amından kan akmaya başladı daha sonra sert git geller yayaparak onu o gün 3 kez siktim ve amına boşaldım şimdi kürtajda yaptırdık ve her hafta sikişiyoz

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

sohbet


Link Değişim Alanı