21 Haziran 2012 Perşembe

2
Karımın benden intikamı | 2012 yeni sex hikayeleri

Bundan önceki Baldız baldan tatlıdır Hikayemde baldızı nasıl siktiğimi anlatmıştım. Şimdiki ise karımın benden nasıl intikam aldığını anlatacağım.

Küçük bir karadeniz kasabasında yaşıyorduk. Sahil kenarındaydı. Yaz tatilinde bazı tanıdıklar bize misafirliğe gelir. Birlikte denize girerdik. Eşim çok güzeldir. İki çocuk doğurmasına rağmen şahane bir vücudu vardır. Ama herkes bikini ile denize girerken o genelde hertarafını kapatan mayo giyerdi.

Bu yaz bacanak ve daha önce siktiğim baldızım bize geldiler. Hep birlikte eğleniyor denize giriyor, çıkıp güneşleniyor eve gidip yemek yiyip sahilde dolaşıp yatıyorduk. Baldızla ara sıra göz göze geldiğimizde sinsice gülümsüyordu. akşamları bazen erkenden odalarımıza çekilirdik. Odalarımız bitişik olduğundan bazı sesler duyardık. Eşim bak bacanağın yine baldızını sikiyor der, benim sikime yapışır yalamağa başlardı. Birgün yine böyle sesleri dinlerken baldızın feryadı odada çınladı ve sesler kesildi. Biraz sonra yine sesler gelmeğe başladı. Eşim kaktı kulağını duvara dayayıp dinlemeğe başladı. Beni çağırdı ben de gidip kulağımı duvara dayadım. Baldız canımı çok yaktın, öyle birden bire o koca sik götüme sokulur mu dedi. Bacanak ta ne yapayım,sende kıçını fazla oynatmasaydın, birden bire sikim çıkıp götüne kaçtı dedi. Sende daha çnce bana kıçını verseydin şimdi alışmış olur acımazdı. Tekrar sikişe başladılar bacanak baldızın o şahane amına vurdukça şak,şak sesler geliyordu. Eşimde azmıştı, hem dinliyor hemde amını eliyle okşuyordu. Biraz sonra onlar büyük bir gürültü ile boşaldılar. Bizde kalktık yarağa geçtik eşimin amına bir elledim ki ne göreyim am vıcık ,vıcık olmuş nerdeyse suları yere damlayacak. Hemen ağzımı amına dayadım yalamağa başladım. Aman aaallahım ne şahane bir tat hiç karımın bu şekilde sulandığını böyle tatlandığını görmemiştim. Yaladıkça eşim amını yukarlara kaldırıyor, başımı amına bastırıyor, bacaklarıyla sıkıştırıyordu. Hadi artık sok dayanamıyorum dedi Bende de dayanacak hal kalmamıştı. Öyle bir soktum ki karım çığlık çığlığa daha sok,daha sok diye sırtımı tırmalıyor, debeleniyordu. Muhakkak bacanak ve baldız da bizi dinliyorlardı. Zaten zevkin zirvesine ulaşmıştık. Bir iki hızlı ,hızlı gidip gelmeden sonra bizle büyük bir titreme ve kasılmalarla boşaldık. Bu sikişimiz çok tatlı olmuştu.

Sabah biraz erken kalktık çünkü banyo olacaktık.Ben duş alıp çıktım, Biraz sonra eşim duş alıp çıktı. Yatak odasında saçını kuruluyordu. Baldız kalktı o da hınzırca gülümseyerek banyoya girip çıktı. Mutfağa geçti kahvaltı hazırlamağa başladı. Ben de mutfağa geçip ekmek varmı diye dolaba bakmağa bakmağa geçtim. Geçerken baldıza süründüm. Ne o enişte akşam doymadın mı dedi. Bende ne o kız bacanağa hiiç götten vermemişmiydin dedim O da hayır enişte siki çok büyük akşam kazayla kıçıma kaçırdı nerdeyse ölüyordum dedi. Elimi eteğinin altından amına götürdüm amı yine ıslanmağa başlamıştı. Ne o kız yine mi canın istiyor dedim, evet enişte sikişe doymuyorum dedi. Ben ekmek almağa çıkıyorum deyip evden çıktım. Biraz sonra bakkaldan döndüm. Enişte de kalkmış giyinmişti.Yeni banyo yaptığı belli oluyordu,saçları daha ıslaktı. Yaz olduğu için üzerinde bir şort ve bir tişort vardı. Eşim de giyinmiş o da o güne kadar hiç görmediğim şekilde kısa bir etek ve memelerini açığa çıkaran bir badi giymişti. salonda oturuyorlardı Baldız ise mutfakta kahvaltı hazırlamağa devam ediyordu. Ben de salona geçtim tv izlemeğe başladım. Bacanağın sikinin kazık gibi olduğunu farkettim. Herhalde karımı izliyordu çünkü karım bacak bacak üstüne atmış baldırları ortaya çıkmıştı. Beni görünce biraz eteklerini düzeltti. Baldız hadi kahvaltıya diye bizi mutfağa çağırdı. Karşılıklı oturduk. Ben baldızla, eşim de bacanakla. Birlikte kahvaltımızı yaptık eşimde bir değişiklik farkettim. Ara sıra yüzü kızarıyor ,ernkten renge giriyor, hava çok sıcak deyip, serinlemek için badisinin önünü çekiştiriyor, memelerine doğru üflüyordu. Öğlene kadar balkonda oturduk, çay içtik ama eşimin gözü hep bacanağın sikindeydi. farkettiğimi görünce hemen yüzünü çeviriyor, araya laf sokuşturuyordu.

Öğleden sonra denize gittik. O güne kadar mayo giyen karım o gün bikini giymişti. Hem de en küçügünden amı nerdeyse ortaya çıkacaktı. Ben denize giriyorum deyip kalktım, baldız ben de geliyorum deyip o da kalktı, Eşim ben güneşleneceğim deyip sırt üstü uzandı. Bacanak ben de deyip oda uzandı. Biz baldızla beraber denize girdik. Baldız yine oyunlara başlamıştı. yüzerken bacaklarımın arsına dalıyor sikimi elliyordu. Hadi enişte sen de dal deyip bana amını elletiyordu. Rahat dur kız kocan görecek dedim. O da ne desen beğenirsiniz, onun beni göreceği yok, onun gözleri ablamda dedi. Kafamı çevirip baktığımda ne göreyim. Karım yan dönmüş bacanakta yan dönmüş, birbirlerini izliyorlar arada sırada karımın eli amına gidiyor bikinisini çekiştiriyor, uzaktan fark edilmiyor ama herhalde amını bacanağa sergiliyor. Bacanak ta boş durmuyor, arkası dönük olduğu için görülmüyor, ama o da herhalde sikiyle oynuyordu. Biz denizden çıktık onlar kalktılar , denize gitmek için ama karımın amının suları bikinisini ıslatmıştı. Koşa koşa denize gittiler. denizde güle oynaya yüzüyorlar, aynen bizim gibi dalıp çıkıyorlardı. Biraz sonra karım geldi, baldız kocasının yanına gitti. Beraberce gülüşüp oynaşmağa başladılar. Eşim yanıma uzandı. Çok yoruldum dedi. Ben de sen de bir değişiklik var hiç bu kadar denisde kalmazdın dedim. O da ne yapayım bacanağına ayıp olmasın dedi. Neyse toparlanıp eve dönmeğe başladık. Bacanak abi ben birşeyler alıp gelecem dedi bizden ayrıldı. Eve dönünce duş aldık yatak odasında giyiniyorduk. karıma sarıldım. Ne o kız gözün bacanağın sikindeydi dedim. Ne yapayım siki o kadar büyükkü nerdeyse şortundan dışarı fırlayacak dedi. Sende o kadar açık giyinmeseydin adamın ağzının suyunu akıttın deyip , karımın duaklarına yumuldum, öpüşürken baldız seslendi. Hadi gelin içine mi düştünüz dedi. Bacanak biraz sonra geldi. elinde bir şişe rakı ve bazı mezeler vardı. Abi bu akşam kafaları çekelim dedi. Ben de iyi olur dedim. Karım ve baldız yemek hazırlamağa başladılar. Bizde bacanakla tavla oynadık.

Hava iyice karardı balkonda masa hazırlandı. yemeğe içmeğe başladık. Çok çabuk sarhoş olmam, ama başım dönmeğe uykum gelmeğe başladı. Baldız da aynen benim gibi olmuştu. O da nerdeyse uyuyacaktı. Benim bacanak ve karımın koluma girerek yatak odama götürülüşümü hayal meyal hatırlıyorum. Ne kadar zaman geçti bilemiyorum. Birden uyandım. Yanım da baldız yatıyordu. Karım yoktu. Yan odadan seslerin geldiğini farkettim.kalktım bakayım dediim. Odanın kapısı yarı açıktı. Bir de ne göreyim karım ve bacanak 69 olmuşlar birlerini yalıyorlar. Öylece kalakaldım, şimdi ne yapayım diye. Biraz bekledim benimde hoşuma gittiğni farkettim. Karım o kocaman siki sanki yutacaktı öyle yalıyordu. Birazdan pozisyon değiştirdiler. Karım bacaklarını açarak sırt üstü yattı hadi sok o koca sikini diye yalvarıyordu. Bacanak hemen yerini aldı. İlk önce o koca sikin kafası hafifçe karımın içine kaydı karım şöyle bir irkildi. kafası zor girmişti. Bacanak birden bire kökledi. Hiç acıması yoktu.Karım çığlık atıyor altından kurtulmağa çalışıyordu. Ama bacanak durmadan pompalıyor. Karımı sanki parçalıyordu. Al bakalım, hoşuna gittimi, bak karı nasıl sikilirmiş diyerek karımı kudurtuyordu. Bacanak görse bu hallerini de baldız nasıl sikilirmiş anlasıın diyordu. Demekki baldızı siktiğimi anlamış tı. Karım da benden intikam alamk için kendini bacanağa siktiriyordu. Birazdan ikisi de boşaldılar. bacak sikini çıkardı hakikaten çok büyük ve kalındı. Nerdeyse eşek siki kadardı. Sallanıp duruyordu. Sik çıkınca karımın amını gördüm aman allahım. Am genişlemiş sanki oradan bir çocuk çımış gibi halen açık duruyordu. Amının kasları titriyor yavaş yavaş kapanıyordu. Karım döndü bacanağın sikini ağzına alıp yalamağa bütün menileri emmeğe başladı. Kudurmuş gibiydi. Benim sikimi hiç böyle emmemişti. Benim sikimde kazık gibi olmuştu. JHemen kalkıp odama gittim. Baldızın pijamasını sıyırdım o muhteşem am gözlerimin önüne serildi. Ama baldızda hiç hareker yoktu. Bir mana veremedim. Baldızın amını yalamağa başladım artık duracak hal kalmadı sikimi çıkarıp amına gömdüm zaten zevkin zirvesindeydim. Bir iki git gelden sonra bende baldızın amına boşaldım.Baldızın pijamasını giydirdim. Ben de birşey olmamış gibi yattım. Bir müddet sonra yaklaşık bir saat kadar geçmişti. Bacanak ve karım o dama geldiler, baldızı kucaklayıp odalarına götürdüler. Karım da gelip benim yanıma uzandı. uyumuşuz sabahleyin karım uyanmış benim sikimle oynuyordu. Ben de uyandım. Akşam çok iyiydin dedi. Ben de nasıl iyi dedim. O da sanki kudurmuşsun beni öyle bir siktin ki hiç böyle sikilmemiştim. Sanki göklerdeydim. Dedi Halen amım yanıyor. Götüm zaten yırtıldı, çok fena oldum kudurdun mu sen dedi. Ben da sanki onları setretmemiş gibi, hayallah herhalde içkinin tesiriyle dedim. Karım herhalde dedi dudaklarıma yapıştı. Çok güzeldi hep böyle olalım deyip sikimi emmeğe başladı. Sikim iyice kalktı. Tam sikişe başlıyacağız. Baldız kapıyı çaldı hadi enişte kalkın, kahvaltı yapalım diyordu. Karım sanki hiç birşey yokmuş gibi o günden sonra bana karşı çok sevecen ve istekli davranıyor, baldız da benden uzak duruyor, bacanak ise yüzüme bakamıyor. Bir müddet sonra gittiler. Karımtekrar bana kalmıştı ama karımın o halini hiç unutamıyorum. Amından akan o zevk sularını, bacanağa nasıl yalattığını ve onun bacanağın kocaman sikini nasıl yaladığını hiç unutmadım. Ne zaman karımla sikişe başlasak aklıma geliyor ve karıma seni seviyorum karıcığım iyiki yanımdasın diyorum o da bana sarılıyor bacaklarını belime doluyor. Sen de kocacığım diyor. Büyük bir zevkle sikişiyoruz. Belliki o da bacanağın koca sikini hayal ediyor. Ama bir daha hiç beraber olmadık ne ben baldızla, nede bacanak benim karımla. Ama benim başka kaçamaklarım oldu onları da başka sefer anlatacağım...
Hikaye Yazarı : Ahmet Kaya
Mail Adresi     : Yayınlanmas

2 yorum:

  1. slm ben istanbuldan hakan yaşım32 boy1.80 kilo74 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı bekar bir gencim reel sex isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar arasın herşey saygı güven ve gizlilik içinde görüşelim 05364131029 aloneman1980@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. bayanlar arayın 507 562 62 14 izmir

    YanıtlaSil

FARKEDILMEK ISTIYORSAN YORUM YAZ ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

sohbet


Link Değişim Alanı