21 Haziran 2012 Perşembe

0
Göt deliğini dilimle siktim | fantazi seks hikayeleri


Önceki açtığım konuda müdürümle nasıl şikişmeye başladığımızı yazmıştım. bu yaklaşık 6 ay böylece devam etti. sürekli mesailere kalıp herkes gittikten sonra sikişiyorduk. ben kafamı ise onun gotunu sıkmeye takmıstım.muhtesem bı kotu vardı ırı ıkı buyuk top . ortasında da kaap kara bir delik. bu ıyı ce naslanmaya basladı vermedıkce ben dahada hırsla sıkıyordum amını buda onu delıye donduruyordu. bır gun domalmısken amını yalamaya basladım ıyıce yaladım zevk suları yuzume gozume butun suratıma bulasmıstı. amını yalarken dılımle yukarıya cıktım elımle ırı got yanaklarını ayırdım. o kap kara gelık muhtesem gozukuyordu ufak ufak dıllemeye basladım yapma dergıbı oldu ama vazgectı cok hosuna gıttı dılımle yaladıkten sonra bu sefer sılımı gotunden ıcerı soktum resmen got delıgını dılımle sıktım. eger bı kadını gotten sıkmek ıcın ıkna etmenız gerekıyorsa bunna katlanmak zorundasınız ne kadar emek okadar yemek.. dılımle gotunu sıkınce ıyıce rahatladı got telıgını bolca tukuruklerdıkten sonra benımklının basınıda tukurukledım.once azıcık parmagımla zaten rahatlamıs gotu actım sonrabenımkıgnı dayadım. elbete gotten az yıyen bı kadına asla yapmamanızgereken kokleme ıslemını yapmadım cok yavas hareketlerle basının ucu ve sadece bası ck ufak gıtgeller alıstıra alıstıra ıcıne soktum gotten sıkemk sabır ıster bende oyle gotunun daracık haresi sikimi sımsıkı sardı yavas yavas derken dıbını buldum yıne yaavs hareketlerle rıtım tutturdum ıyıce rahatlayınca ya kadar o hareket etmeye baslayıncaya kadar sabrettım onun rıtmıne uydum artık rıtmı arttırmanın zamanıydı anıden degıl yavas yavas hızlandım artık kufurler havada ucusuyordu hanı sıktırmıcektın gotunu orospu .
dayanamadım oust napıym boyle sıkıcenı bılsem zaten beklemezdım iy diye avstı kufuru artık gotu tokatlama zamnıydı saplaklarla bırlıkte dıbıne kadar sert sert gecırdım resmen bı tavşan hızında sıkemeye basladım . nereye bosalamı ıstıyosun orospu dedım

nereme ıstersen ben senın osrospunum senın kaltagınım ne ıstersen yap dedı agzına sıtıyorum dedım hepısnı agzına ..
gotunden cıkan yarragı agzına almakta tereddut ettı kafasını tuttum zorla sıkımı agzına verdım. ben gotunu dıllerken ıgrenmedım orospu gotunun tadına sen bakcıaksın sımdı dedım ve agzına bosaldım hepsını yut dedım dısarı bırkama suratına surme bı damla bıle bırakma dan yuttu.

ıste gercek bır got sıkısı budur. oyle basına tuttum bırden soktum bunlar yalandır..

Hikaye Yazarı : Gökhan Aslan
Mail Adresi....: pusyyman21 @ hotmail . com
Yazarın Notu. :   Ulaşmak isteyenler skype ismim: hotandhard21cm
Yazarın Diğer Hikayeleri. :  

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

sohbet


Link Değişim Alanı