7 Aralık 2012 Cuma

0
Türbanlı Yengem Sikince Oldu Kölem! (Veli 31 Y., Malatya)


Selam millet, ben Veli, 31 yaşındayım. Sikişmeye çok düşkün biriyim, değişik yaşlarda birçok karı kız siktim, ama çocukluk hayalim bir yengem (amcamın hanımı) vardı ki, ona hastaydım. Yengem 46 yaşında, türbanlı, cahil mi cahil, ama bir okadar da muhteşem vücudu olan bir kadın. Yengemin albümünden arakladığım bir Fotoğrafını devamlı yanımda bulundurur, 31 çekerken hep o Fotoğrafına bakarak 31 çekerdim. Fazla hoşlanmadığım bir kadını sikerken bile yengemi hayaller sikerdim. Yengemle aram çok iyi idi, devamlı da görüşürdük. Üstelik amcam yengemi 5 yıl önce boşamış, 18’lik bir kızla evlenip, Gaziantepe çekip gitmişti. Yengeme bu 5 yıl içerisinde daha çok gidip gelmeye başlamıştım. Hemen hemen hergün görüşürdük, ama birtürlü açılamadım. 20 yıldır sikmek istediğim çocukluk hayalim yengem 5 yıldır dul idi ve ben ise onu sikemeden, Fotoğrafına bakarak 31 çekmeye devam ediyordum.


Yengem maddi sorunlar yüzünden oğlunun yanına Mersin’e gitmişti ve bu bana dert oldu. Yengem gideli 1 ay oldu olmadı, ben de yanına tatile gittim. Yengem beni görünce okadar sevinmişti ki anlatamam. Amcam oğlu ve yengemle sohbetimiz o kadar koyu idi ki, o gece geç saatlere kadar oturduk. Amcam oğlunun da o gece nöbeti varmış, “Geleceğini bana haber verseydin, işyerinden izin alırdım!” dediyse de, ben gerek olmadığını söyledim ve ertesi günler için izin almasına engel oldum. Amcam oğlu nöbete gidince, evde yengemle ben tek kalmıştım. Yengem geldiğimden beri duşa girmemi, yol yorgunu olduğumu söyleyip, “Burda insan günde 2 defa duşa girmezse ölür!” deyip durdu. Benim de zaten duşa girip, yerinde duramayan sikimi 31 çekip indirmem lazımdı. Girdim banyoya... sex hikaye 

Önce yengemin Fotoğrafına bakarak bir 31 çektim, sonra duşumu alıp bornozla çıktım. Yengem ise mutfakta götü bana dönük vaziyette birşeylerle uğraşıyordu. Odaya geçtim, ama az önce banyoda 31 çekmeme rağmen sikim halen bornozun altında sanki bayrak direği gibi duruyordu. Yengem pat diye içeriye dalmasın mı, “Elbiselerini şuraya koydum...” diye. Tabi bornozun altındaki kalkık yarak yengemin dikkatinden kaçmadı, birkaç saniye mal mal bakındı durdu, sonra hemen çıktı odadan. Ben üzerimi giydim, yengem tekrar geldi, yüzü kıp kırmızı vaziyette, bornozu aldı odadan çıktı. Bir süre sonra yengemin yanına gittiğimde, yengemin konuşması değişmiş, kekeliyordu sanki. Ne sorarsam kısa cevap verip geçiştiriyor, kafasını sallıyordu. “Ne oldu yenge?” diye ısrar edince, “Benim Fotoğrafım sende ne geziyor?” dedi. Öyle bir utandım ki, yerin dibine girdim resmen. Yengemin Fotoğrafını bornozun cebinde unutmuştum...


Tüm cesaretimi topladım ve yengeme, 1 dakika susup beni dinlemesi için yemin ettirdim. Sonra benim Mersin’e kendisi için geldiğimi ve kendisinin çocukluk hayalim olduğunu, 20 yıla yakındır kendisini arzuladığımı, ona kısaca aşık olduğumu söyledim. Yengem şaşırmıştı tabi. Yengeme ne düşündüğünü sorduğumda, mal mal bana bakıp duruyordu. Kafasını öne eğdi ve “Duymamış olayım bunları, ben senin yengenim! Yengene aşık olmak ne demek? Arzulamak ne demek?” diye mırıldanıyordu. Yanına biraz yaklaştığımda, kanepede geriye doğru götünü kaçırdı. Yengemi kucakladım ve sarıldım. Tir tir titriyordu heycandan, ama bana engel de olmamıştı. Yüzünü iki elimin arasına alıp, göz göze bakıştık. Sonra dudağına yumulduğumda yengem kendinden geçmişti. Uzun bir süre öpüştük, sonra yengemi altıma aldım ve kocaman memelerini okşamaya başladım. Eteğin altına elimi soktuğumda, yengemin amının suyu bacaklarına kadar inmişti. Elimi sonra külotunun içine soktum. Yengemin amı vıcık vıcık olmuştu.


Ayağa kalktım ve yengemi de kaldırım, ufak ufak soymaya başladım. Yengem bana bakmıyor, utancından ölüyor adeta. Penyesini ve sütyenini çıkarınca, yengem elleriyle memelerini örtüyor, o kocaman güzelliği benden saklıyordu. Yere çöküp eteğini ve külodunu beraberce çıkarıp, yengem ayaktayken amına yumuldum ve yalamaya başladım. Yengeme bacağının birini kaldırmasını söyledim. Ne diyorsam yapıyordu artık. O pembe amcık dudaklarını aralayıp dilimi amının içine sokup yalıyor, klitorisini emiyordum. Yengem artık zevkten nefes bile alırken zorlanıyordu. Ayağa kalktım ve ben de soyundum. Sonra yengemi önüme çöktürüp, sikimi eline verdim, yalamasını söyledim. Acemice yalıyor, sikimi dişliyor acıtıyordu. Hiç yarrak yalamamıştı bes belli...


Sikimi çıkardım ağzından ve yengemi yatırdım, o kocaman memelerin arasına sikimi yerleştirdim. Memelerinin arasında git gel yaptıkça, sikimin kafası yengemin ağzına girip çıkıyordu. Benim yarrak kendinden geçti, oldu bir balyoz. Yeni 31 çektiğimden, boşalmadan en az 45 dakika sikiş sürem vardı. Amını birdefa daha yalamaya başladım. Amı yine su içinde kaldı. Penyesini aldım ve yengemin amını sildim ve bacak arasında yerimi aldım. Yengeme sikimi tutmasını ve fırça gibi amına sürtmesini istedim. Ne diyorsam yapıyordu. Sonra sikimi amına yerleştirmesini istedim, onu da yaptı. Ama amı yine vıcık vıcık olmuştu, yine penyeyle amını bir güzel sildim kuruladım. Sikimi amına yaslayıp sokmaya başladım. Amını okadar kurulamışım ki, sanki kızlık zarını delermişcesine sikim zorlanıyor, bastırdıkça sikimin kafası zoraki içine giriyordu. Birden kökleyince, “Hepsini sokma!” diyerek yengemin gözleri büyüdü, nefesini tuttu bir süre. Ama sikim köküne kadar yerleşmişti... 

Git gel yaptıkça, amı sikime alıştı ve yengem altımda inlemeye, beni belimden asılarak kendine doğru çekmeye başladı. Sanki taşaklarımı da sokmak istiyordu amına. 4-5 dakika amına bu şekilde pompaladıktan sonra, yengem altımda yılan gibi kıvrılmaya, gözleri kaymaya başladı. Belli ki yengem Orgazm oluyordu. Ama ben hızımı kesmedim, delicesine sikimi saplıyordum, yengemin amını parçalarcasına sikiyordum. Yengemin inlemeleri taşaklarımın şapırtısına karışmıştı. Yengemin, “Yeterrr, ben bittim! Öldüm!” diye yalvarmasına aldırış etmeden, yengemi yarım saate yakın değişik pozisyonlara sokarak siktim. Sonunda ben de boşalacaktım, “İçine boşalayım mı?” diye sorduğumda, “Hayır yapma!” diye kafasını salladı. Amına bir pompa gibi hava basarcasına birkaç kez daha pomplaladıktan sonra sikimi amından çıkarıp, göbeğine ve memelerine doğru fışkırarak boşaldım... 

Sikimden akan son damlaları da penyesine sildikten sonra banyoya gittim, sikimi yıkadım. Tekrar yengemin yanına geldiğimde, yengem yüzüstü dönmüş yatıyordu. Yengemin götü muhteşem bir tablo gibi duruyordu. Bu götü mutlaka sikmeliydim. Sikimi elimle ovalayıp sertleştirdim ve yengemi o pozisyonda domalttım. Yengemin hiç sesi çıkmıyordu, taki sikimi götüne yerleştirip zorlayana kadar. “Ne olursun ordan yapma!” diyordu. Ama ben vazgeçmeyecektim. Biraz daha uğraştım, fakat sikimin başını bile sokamadım yengemin götüne. Tekrar banyoya gittim, sikimi güzelce sabunladım geldim. Yengem yine yüzüstü yatmıştı. Domalmasını söyledim, gönülsüzce domaldı. Sabunlu sikimi, o iğne deliği kadar küçük göt deliğne yerleştirip, yılan gibi içine kayınca, o sessiz yengem bir bağırdı ki, valla korktum apartmanı başımıza toplayacak diye. Önümden kaçmaya çalıştıysa da nafile, kaçamadı, belinden sıkıca tutmuştum. Fazla canını yakmak istemedim, götüne 1-2 git gelden sonra sikimi çıkardım ve amına sokup, yarım saat amını siktim. Artık benim de halim de kalmamıştı. Ama sabaha kadar sikecektim yengemi, 20 yıllık özlemdi bu. Yengemi o gece 4. kez siktikten sonra uyuya kalmışım. 

Yengem sabah erken kalkmış kahvaltı falan hazırlamış. Amcamın oğlu da gelmişti. Yengem yüzünde gülümsemeyle beni uyandırıp kahvaltıya çağırdı. Elimi yüzümü yıkamaya banyoya gittiğimde, banyonun kapısına geldi ve “Eşşek sikli, öldürdün beni, hayvan! diye fısıldayarak gülümsedi. seks hikaye 

Yengem ogünden sonra artık adeta kölem olmuştu, ne desem ikiletmeden yerine getiriyordu. Hatta ben daha söylemeden, kendiliğinden sikimi ağzına alıyor, amını siktikten sonra götünü de sikmem için kendiliğinden domalıyordu. Tatilim bitip ben memlekete döndükten 10 gün sonra da yengem oğluyla tartışıp, o da memlekete sikicisinin yanına döndü, yani benim yanıma. Artık hergece yengemi amdan götten sikip pestilini çıkarıyorum. Canım yengem benim! 

[Veli]

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

sohbet


Link Değişim Alanı