17 Aralık 2012 Pazartesi

0
enest hikayeler


ben on yıllık evliyim.altı ay önce başına gelen ve belkide her erkeğin düşlerini kurduğu bir olay yaşadım.eşim 8 aylık hamileydi,hamileliği biraz sorunlu ve zor geçti.bize çok yakın olan dünyalar tatlısı baldızım devamlı gelir gider ilgillenirdi.baldızımında beş yıllık evli olmasına rağmen hiç çocuğu olmadı.binlerce masraf yapıp birçok doktora gitmelerine rağmen olmadı.kadersiz bacanağımda sorun varmış.tüp bebek için uğraştılar tutmadı.
birgün baldızım geldi kapıyı açtım gül yüzlü baldızım gülümseyerek geldi.gerçekten kalbimde kötü bişey yoktu,ama onu çok seviyordum.asla kötü düşünmek istemiyordum ama aklımdanda hiç çıkmıyordu.
utanarak gözlerine hep manalı manalı bakardım konuşurken.
kendime yakıştıramasamda olmuyordu işte kendime hakim olamıyordum.
içim eriye eriye’hoş geldin baldızım ‘dedim.tabiki oda anlıyordu hislerimi.hoşbulduk enişte dedi hüzünlü hüzünlü.yüzü kızararak ‘yarın konuşabilirmiyiz ‘dedi.kimse duymasın nolursun dedi.binbir ümitle ‘tamam’ dedim.yarın necati malzeme almaya istanbula gidecek sabah on gibi eve gelirmisin dedi.tamam gelirim dedim.aman enişte kurban oluyum aramızda kalsın dedi.
sabah olmadı tabiiki gözüme uyku girmedi.ama aklımda hep çocuk meselesi vardı,sabaha kadar o ümitle kıvrandım.
sabah gittim evin önüne geldiğimde çağrı attım,hemen aradı ‘enişte kapı açık çabukça sessizce gir’ dedi.
içeri girdim ama heyecandan dizlerim tir tir titriyordu.ikimizde yüzlerimiz kıpkırmızı.ben hemen mutfağa girdim gittiğimizde hep oturduğum sandalyeye heyecanla oturdum.
gayet normal bi şekilde ama kıpkırmızı bi şekilde hoş beş ettik.
evet anlat bakalım dedim utanarak.konuya çok zor girdi ama ikimizde hem heyecan,hem korku,hem tedirginlik,hem utançla karmakarışık bi vaziyetteydik.çocuklarının olmadığından başladı söze ama ben resmen havalarda uçuyordum sevinçten,gözlerim parladı.birbirimizin yüzümüze utançtan bakamadık konuşurken.
tek çaremiz var oda başkasından hamile kalmam derken utancından ağlamaklı oldu sesi titreye titreye.necatiye senden diyeceğim tedavi sonuç verdi diye inanacak dedi.ya inanmazsa dedim,enişte kurban oluyum başka çarem kalmadı oda artık dayanacak gibi değil o kadar tedavi tedavi inanır artık mecburen dedi.
aman kurban oluyum enişte noolursun olsada olmasada kimse duymasın ben ölürüm o zaman dedi.yaa yok kızık delimiyim denirmi bu.tabiiki aramızda kalacak o konuda için rahat olsun dedim.
sana bişey diyeceğim dedim başım önümde kıpkırmızı bi şekilde.ney dedi oda kıpkırmızı eli ayağı tirtir titrerken.ben sana aşıktım kaç yıldır dedim,yeminetti bende dedi.
kalktım kurban olurum ben sana dedim sımsıkı sarıldım oda bana dedi aynısını ama ikimizde bayılıp düşecek gibi olduk heyecandan.
bayağı rahatlamıştık ikimizde,en azından elimiz ayağımız daha az titriyordu.
bi şartım var ama dedim,kızararak ‘neki ‘dedi.ilk önce beraber duş alalım dedim.gülümsedi ‘tamam’dedi.banyoya girdik utancımızdan soyunana kadar epey ter döktük.
yaptığımızdan ikimizde ne kadar utansak,korksakta galiba ikimizde aynı şeyleri düşünmüştük ‘bu fırsatı belkide bidaha bulamayız,en iyisi fırsatı iyi kullanalım’.
yavaşca utanarak öpüşmeye başladık,birden bire haşince sevişmeye döndük belkide yarım saat seviştik.birbirimizi şampuanladık çıktık.
misafir odasında yere battaniye serdi üstünde sevişmeye başladık,her yerini deli gibi yalıyordum iniltileri titremeleri her yerimi sarmıştı.ikimizde kurban olurum sana sözleriyle şaşırmıştık ne diyeceğimizi.üç kez boşaldım halim kalmamıştı,oda perişan oldu yorgunluktan ama o kadar memnunduki halinden o güzel yüzü hep gülümsüyordu hafif kızarmış halde.
biraz dinlendik duşa girdik beraber,tekrar devam ettik.utanarak ‘bişey diyeceğim ‘dedim.ses çıkarmadı,’arkadan yapalımmı’ dedim.şaşkın bişekilde utanarak kakakaldı.bi süre durdu acımazmı dedi.benim gözlerim bi başka parladı.az acır dedim.boynunu büktü ‘tamam ‘dedi.hadi krem getir dedim.götünü kremledim yavaş yavaş parmaklamaya başladım.heyecandan titriyordum.yavaşca girmeye başladım,canını acıtmadan girmeye çalışıyordum.başı girince biraz bekledim.kendini kasma bitanem serbest bırak sen dedim.yavaş yavaş girsemde canı çok acıyordu.her ne kadar acıyo desede o anda bırakmam mümkün değil.hızlı hızlı girip çıkmak istiyordum ama canını acıtmak istemediğimden çok zor tutuyordum kendimi.yavaş yavaş git gel derken iyice alıştı balım.çok çabuk boşaldım ama çok deli boşaldım.arkadan yapmak çok farklı bi heyecan.sanki tüm iliklerim boşalıyor.
akşama kadar belki yedi kez sikiştik ama yorgunluktan mahvolduk.
ayrılmak istemiyorduk ikimizde.başka gün tekrar buluşmak için anlaştık.ben ne kadar bitik vaziyetdeysemde ‘son bikez daha yapalımmı ‘dedim kızararak yalvarır bi şekilde.oda tamam derken gülümsüyordu.bi kez daha yaptık ağzım yüzüm hep spermlerine bulandı yalamaktan.beraber duş aldık çıktık.ikimizde bi taraftanda yakalnmak korkusuyla çok tedirgindik.ben gidiyin artık dedim,üzülerek.oda gitme diye yalvarır gibi baktı ama mecburen tamam dedi.uzun uzun öpüşüp ayrıldık.
ne kadar pişman olsamda onu o kadar çok seviyorumki.sonradan dört kez daha buluştuk,şimdi iki aylık hamile.bacanağım inanmış,onu her gördüğümde kendimden çok utanıyorum ama ikiside çocukları olacağı için o kadar mutlularki..

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

sohbet


Link Değişim Alanı