28 Aralık 2012 Cuma

0
Birebir Gerçek Kızlarla Sohbet Hattımız…


Ben 33 yaşındayım ve genç olduğumu ben de biliyorum bana bunu söylemene gerek yok çünkü dediğim gibi ben zaten bunu farkındayım. Ama aslı olan şey senin böyle genç bir kızla bu tür konular üzerine daha önce konuşup konuşmadığın. Yani aslında daha önce böyle bir zevke hiç vardın mı onu merak ediyorum ben.
Ben şu an bu işlerde gayet profesyonelleşmiş kaşar kızım. Yani bana liseli kız hattından ulaşabilirsin. Tabi kalbin böyle bir deneyimi kaldıracak kadar güçlü ise ara beni. Emin ol ateşli sohbette görüp görebileceğin en ateşli bayan benim.
Madem sen de benim gibi bir kız arıyorsun o halde hemen ulaş bana. Tabi hayatının en heyecanlı anlarını yaşamış ol sen de.dediğim gibi seni bekliyorum bu hatlarda heyecanla. Ara beni ve hem beni hem de kendini mutlu etmiş ol.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

sohbet


Link Değişim Alanı