3 Aralık 2012 Pazartesi

0
Beni sik diye bağırıyordu

Sex Hikayeleri Rus Kızı Bambaşka !
rus güzeller bir başka olur kim derse desin rus kızı kadar güzel sevişen kimse yoktur. özelikle sevişeceğin yani sikeceğin :) rus kızı 18-20 yaşları arasında olacak o zaman tadı bir başka oluyor :)
Merhabalar size seneler önce yaşadığım bir olayı anlatacağım.o dönem ben rusyada çalışıyordum akşamları bazan çıkar
üçbeş kadeh içerdik gene böyle bir gece çıktık girdik bir bara yanımda rusyada yaşayan Türklerden bir arkadaş var kıt olan
ruscamı tamamlıyor benlede içiyordu. epeyce oturduk içtik ve birkaç masa ötedeki iki bayanla kesiştik arkadaş kalkıp gitti
konuştu falan ne olduğunu bile anlamadan ben kadınlar masamıza geldi ama gerçekten çok güzellerdi tabi okadarda sarhoş.
epeyce birlikte içtik ama kötü olan konuşulanları çok az anlıyordum ne diyolar diyip durdum. gece ilerledi ve kalktık
ve arabaya geçtik uzun ve 26 lı yaşlarda olanı benle arkada oturdu dieride önde arkadaşlar daha arabaya binerken sarmaş
dolaştık arka koltukta epey öpüştük ellerimiz durmadı ben eteginin altına soktum elimi amını okşadım oda pantolonun üstünden
sikimi okşadı. epey okşadım amı baya sulanmıştı pantolonumu çözdü ve sikimi eline aldı okşadı öpüşürken sonra aniden eğilip
ağzına aldı ilk defa birinin yanında sex yapıyordum oralda olsa.öndeki kız arada dönüp bakıyor gülümsüyordu zaten hepimiz
körkütük sarhoştuk.epeydir sex yapmadıığım için fazla dayanamadım ve agzına boşaldım ve öndeki kız izlerken boşaldım
gerçekten müthiş keyf aldım başkaları izlerken sex daha güzel oluyormuş dedim içimden.
eve gittik ve sabaha kadar sikliştik ama ayrı odalarda içimdende dier kızda gelsede o izlerken siksem diye çok geçirdim
ama denemeye kararlıyım. herkese bol sex dolu günler dilerim mutlu kalın.
rus kızı ile sevişen sikişen var mı aranızda ? hadi sayfa altına kim kaç rus kızı sikti yorum atsın bakalım kimde ne var görelim :D ben en az 10 tanesi ile seviştim bakalım sizde kim kaç kere sevişmiş :D

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

sohbet


Link Değişim Alanı