3 Aralık 2012 Pazartesi

0
Arkadaşım ve Annem

Merhaba ben istanbuldan bora. Anlatıcam hikaye yaklaşık 2 hafta önce oldu.Annem 1,70 boyunda 59 kilo kumral iri ve dik göğüsleri    olan bir hatun kendisi bir devlet dairesinde çalışmaktadır ve işi gereği sürekli etek giyer ve sexi giyinirdi. Benim mert adında bir arkadaşım var oldukçada yakışıklı birisidir. sürekli bize gelirdi sohbet ederdik odama geçer film felan izlerdik.


2 hafta önce mert yine bize geldi ve film izlerken o esnada annem geldi biz odadan çıktık ve annemin yanına gittik. üstünde siyah bir badi altındada kahverengi mini bi etek vardı. mertin anneme karşı ilgisi anlaşılır gibiydi çünkü sürekli olarak annemin üstündeydi gözleri. anneme bize bişeyler hazırlamasını istedim oda kabul etti fakat dışarıdan bazı şeyler alınması gerekiyordu ve bende dışarı çıktım. 


aradan 20 dk. kadar    bi süre geçti eve girdiğimde gördüklerime inanamıyordum. annem mert`in kucağındaydı eteğini sığırmış bi şekilde zıplıyordu ve mert sürekli anneme orospu diyerek bağırıyordu. ben bu durumu görünce olduğum yerden izlemeye başladım mert küfredip siktikçe annemi ben zevke geliyordum. annemin arkadaşım tarafından    sikilmesi çok hoşuma gidiyordu. Mert daha sonra annemin içine 


şiddetli bir şekilde boşaldı adeta kendinden geçmişti daha sonra annem kucağından indi ve mert annemi önünde domalttı seni orospum yapıcam diyerek gidip gelmeye başladı. mert vurdukça annemin göğüsleri çalkalanıyordu ve gözlerinden yaş geliyordu. o gün mert annemi her pozisyonda sikti. Daha sonra arkadaşım üstünü giydi ve resmen bir orospu muamelesi yaparak parayı fırlattı annemin suratına. ensest hikayeler


Arkadaşım şimdi annemi haftada en az iki kez sikiyor.Bu olayı gördüğümden mertin haberi var fakat annem    bilmiyor. zaten ondan sonraki zamanlarda mert ne zaman annemi sikmek istese bende evin bi yerinden onları izliyorum. Diğer Hikayelerimide yakında sizlerle paylaşıcam..

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

sohbet


Link Değişim Alanı