21 Haziran 2012 Perşembe

0
Sınıf arkadaşlarıma köle oldum | seks kölesi hikayeleri

Merhaba ben Ahmet boludan yazıyorum b olay 2 hafta önce başımdan beçti sınıfımızdaki begüm ve izemle başımdan geçti . Bizim cuma günü beden dersimiz vardı herkez giyindi begümde önümde oturuyodu onlar gitti ben telefonla konuşcam diyip sırf ayakkabılarını koklamak için kaldım . ve çıkaralı yarım saat olsa bile hayla kötü vee çok yoğun kokuyodu ve ben orda 5 dk kısa süreli bayıldım . sonra akşam begüme mesaj attım senin ayakkabının üstüne düştüm dedim ah zavallı sen benim ayakkabılarımı kokladın hayla nasıl yaşıyosun dedi bende yaşarım dedim . Cumartesi gün begümlerde buluşcaktık ilk ben gittim bilerek gittim ayakkabılarını kokladım zili çaldım karşıma begüm okulda okul çorabının üstüne giydiği çorapla çıktı bende onlar dikkatimi çekti oda farkketti ses çıkartmadı gelir gelmez ayakkabımı koklasana nasıl kokladın merak ettim dedi bende ayakkabısını aldım tekrar kokladım ilginç dedi içeri girdik biraz konuştuk daha sonra onlaruı bekleyesiye kadar cesaretlilik oynayalım dedi o başladı bana direk ayaklarımı kokla dedi bende direk kokladım bu sırada kapı çaldı annesi açtı ve izem geldi bizi gördü begüm izeme her şeyi anlatmış vee bana sen bizim kölemizsin sende zevk alıyosun anladım dediler sonra izem ayakkabılarımı kokla dedi koşarak gidip kokladım onlarda telefonla videoya çektilerr sonra tam kölemizsin ne istersen yapacaksın dediler sonra beegüm kıçını döndü kokla dedi osurmaya başladı benim kafamı izem bağladı sonrada ayaklarımı domalmış bir şekilde kaldım arkamdanda izem kıçıma vurdu ve video alıyolardı sonra sen bizim kölemiz tuvaletimizsiniz dediler sonra begüm kıçı kafamın 3 kafı kadar geldi sıçtı az oldu dedi kilodunu çıkardı ağzıma soktu bantladı sonr abegüm çizmelerini getirdi amele çizmesine benziyodu sonra ayakkabının içine kola doldurdular ve ayaklarını soktular sonra çıkardılar bandı açtılar ve ben ayaklarını yaladım sonrada tükürdüler ayakkabılarının içine bende içtim onları ve her okul çıkışı ayaklarını kokladım ve benzerlerini yaptım...

Hikaye Yazarı : Emincan
Mail Adresi....: Yayınlanmasın
Yazarın Diğer Hikayeleri :   

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

sohbet


Link Değişim Alanı